2008年5月5日星期一

Freshness Burger

上星期日放工試左一次
覺得幾好味

價錢唔算好貴
包 大概 20幾蚊, combo + $20, 大combo + $26
combo 有一杯飲品 + 薯格 或  薯角
要左個Classic Burger + 普通 combo (薯角), $42


 等左5分鐘到就有得食
芝士溶溶地, 蕃茄勁大塊, 睇相就知啦
蕃茄 芝士 中間有肉醬令個包好 juicy
好熱, 好好味

薯角原本以為得幾條
但原來份量都頗多, 而且條條都粗過我手指
個餐食左15至20分鐘, 到最後d 薯角都係熱既
兩包茄汁係完全唔夠點既 (我食M記時1包半茄汁就夠有餘啦)

可惜係佢尖咀分店個位置太唔方便
係海運大廈最入果頭
我係海防道入Habour City 再行入去
急步行都行左10分鐘

待應生服務唔錯
我睇緊menu時有待應生主動service我
order完羅個牌坐低,
待應生會係整好食物後羅埋去你度
果度仲有d 位有梳化坐
係幾舒服, 不過坐係度食包總係覺得唔就手

同樣係尖咀既 Burger King 食左兩次都要係度呆等
個包又唔係特別好食
價錢又唔係平好多
跟餐既薯條仲要係 M記貨色, 唉
以後寧願行遠d 都要去 Freshness Burger食

下次有機會要試埋 Triple O's
3間非M記 Burger分店都係尖咀, 真係 Burger Fans必到之地


沒有留言:

發佈留言