2013年5月1日星期三

日本關西之旅2013 - Day 5 一蘭拉麵, 大阪梅田, Yodobashi Umeda, KYK 日式黑豚肉炸豬扒

Picture
今日係計劃行程既失敗日
因為出發前忘記左一件好重要既事

PicturePicture
今日又係11點幾先出門, 不為其他
為左去一蘭
Picture
好想知道究竟係咪真係咁好食
入店前排隊, 然後買票
麵其實得一種, 790 YEN, 其餘買的係蛋之類既配料
入座前, 店員會俾一張FORM你填 (有中文FORM)
你可以係FORM上自選麵條粗幼, 湯濃度, 蔥等, 係一蘭最出名既地方
Picture
有空位店員會指示入座
填好FORM後按左上角的紅色掣, 會有店員黎收FORM
一蘭另一出名地方係每人坐位係一格格間開的
Picture
水在左上方水龍頭
拉麵到之後, 店員會將前面塊簾放下
令你完全進入自閉狀態 emotion
Picture
我全部選一般, 食完覺得真係好岩我口味 emotion
雖然好多食評都話會飲哂D 湯, 但我無咁做
PicturePicture
食完後去左激安之殿堂
買左幾樣手信後........失敗既開始



其實今日係想去吉野山睇櫻花的
但D 手信都唔輕, 所以返去酒店先
返到去下午一點半左右, 坐一陣再出發

二點去到地鐵站先想起一件重要事
由地鐵四橋站去天王寺再轉近鐵去吉野, 係最少要105分鐘車程
若果加埋等車時間會更多
但去到吉野山仲要再搭巴士, 因為要上去上千本先有機會有櫻花睇
下千本, 中千本都無了
咁加加埋埋去到就4點半了.....仲要唔知道上千本究竟有幾多櫻花
好大可能同京都一樣已經謝左好多, 因為當日上千本已經滿開4日了
所以思前想後決定轉去梅田
其實梅田係後備行程, 無諗過真係去的

Picture
首先去左Yodobashi Umeda行下
PicturePicturePicturePicturePicture
2/F 好多相機實機試玩
雖然我對相機無咩興趣, 不過唔洗錢可以玩下價值10萬YEN既相機
唔試下就真係笨
其實更貴既相機都有, 不過唔敢玩, 整壞左真係賠唔起
Picture
PicturePicture
3/F 有電玩
WII, PS3, 3DS, PSV, XBOX等遊戲都有賣
PSV 有實機試玩, 玩左幾隻GAME, 係幾好但始終吸引我買機意慾
3DS 只有一部播片機, 無實機玩, SO SAD emotion
Picture
PicturePicturePicturePicturePicture
4/F 玩具, 其實地方唔算好大, 不過種類都好多
最重要係好多展示櫃, 而且可以影相

PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture
Picture
如果想買一手野, 我覺得黎呢度仲好過電電城
買二手野就去番電電城 或 Mandarake



PicturePicturePicture
離開 Yodobashi Umeda
行天橋見到好多白鴿, 原本唔知邊個放低好多麵包碎係度
其他日本人見到都唔敢行埋去
呢排又有H7N9, 搞到我都唔敢行近, 離遠影幾張相就走人了

PicturePicturePicture
Picture
滝見小路
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture
PicturePicturePicture
4點幾原本想食少少野, 點知全部店都準備中...行程失敗之二
PicturePicturePicturePicture
Picture
我對空中庭園無興趣 (如果有女朋友陪就唔同)
而且發覺真係無咩好行, 所以走了

PicturePicturePicturePicture 經過一條小隧道返去中心地帶搭車



Picture
去到難波CITY, 呢個係一個大TOUCH SCREEN 指南
有詳細店鋪分類, 揀食店可以再揀食咩類型食店(西式, 日式等), 搵野食岩哂
Picture
最後揀左呢間KYK 食日式黑豚肉炸豬扒
Picture
我揀左1750套餐, 反正都係差100 YEN(港幣$8.2)
Picture
PicturePicturePicturePicturePicture
好豐富呀!!!!
個湯落足料勁多野食
豬扒右下方有一小碟芥辣魷魚刺身, 好正!
沙律, 自己加千島醬, 好食又健康
Picture
黑豚肉其實唔厚, 口感一般(我比較喜歡厚身)
點左醬汁都無提升口感, 可惜
塊豬扒10分我俾8分, 之前和幸炸豬扒我覺得值9分

PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture
食完行下地下街, 咁又一日
感覺上今日全日都係HEA行
Picture
雖然仲有3日, 但已經買左咁多手信
(後來手信無咩再增加, 因為..................................................................之後再講)

沒有留言:

發佈留言