2013年6月1日星期六

RMAPS 自製離線地圖

其實岩岩用ANDROID機已經用RMAPS
但因為要預先製作地圖FILE先用得
後來發覺已經無人放呢類地圖, 自己整又麻煩, 之後就無再用





















今年去大阪, 因為無買新書, 用舊書

為防舊書唔UPDATE迷路, 又用番RMAPS
而且發覺新版可以自己下載圖, 方便好多
有左佢就唔需要俾錢用電訊商果D漫遊數據PLAN, 果D 日費好貴
宜家就簡單介紹下點用佢整地圖






















首先選擇你要咩地圖, 最多人用當然係GOOGLE MAP啦




















之後選更多 -> 下載器



















你可以再自己放大或縮細地圖範圍





















幫地圖改名
ZOOM數字越大, 代表放大率越大
通常我係選ZOOM 18至20就夠了
但留意預設係記住上幅地圖個名, 如果唔記得改名就會OVERWRITE原先張地圖
唔想咁就唔好剔"OVERWRITE EXISTING  FILE"

最後按"START DOWNLOAD"
地圖SIZE視乎你選既範圍有幾大, 由幾十MB到幾GB都有
最好用WIFI下載





















下載完, 去地圖選番你自己既地圖名就得
白色地方LOADING字眼部份就係離線地圖以外既地方
唔知係咪BUG, 每次我下載完, 初時一定係用唔到
一定要去番 更多->設定->使用者定義地圖
之後先可以用到





















另外, 可以自定興趣點, 路線

要用GPS都好簡單, MENU選"我的位置"就得
紅點代表你位置, 你步行時仲會變指咀, 指示你向邊個方位前進
我上個月全程關西旅行都用佢定位, 非常準
當然室內, 隧道等都無辦法定位
如果買日本SIM CARD或數據漫遊, 最少都HK$3XX, 夠我係日本食二至三餐了

沒有留言:

發佈留言