2014年3月9日星期日

SONY PS 第3代無線立體耳機 Gold 簡單開箱, 試用感(2015年小更新)



SONY 第3代無線耳機
7.1模擬環迴立體音, 連MIC 既一體化設計
價錢$768
行貨包裝同水貨唔同, 封面只寫住WIRELESS STEREO HEADSET
無左GOLD字樣同埋金色獎盃
另外, 水貨價錢要9XX至10XX左右

對於唔認識既人黎講, 可能覺得7XX買一個耳筒係貴
但我覺得佢方便我地呢D PS玩家, 唔洗再另外掛住個MIC
而且係SONY產品, 以佢個品牌黎講, 定價其實唔算貴 





 盒背面 


行貨包裝無水貨咁靚咁豪華
不過價錢平左, 無所謂啦


無線手指, 3.5插線,  USB 充電線, 一個耳筒袋
其實水貨有既野, 行貨都有




 簡單設計, 我就好BUY個DESIGN啦


所有按鈕, 充電, 3.5插頭都係左面

用左2日用後感
我自己只有PS3, 一插手指, 就識得自己PAIR用
原本我仲有一個耳筒插係電視, 只要一用無線耳筒, 電視會自動MUTE聲
無電時可以一邊充電一邊用耳筒

因為耳筒有3.5插, 所以當普通有線耳筒都得
(我之前買PANASONIC果個無線耳筒係無3.5的, 電腦係用唔到)
電腦係可以用無線的, 插手指落USB PORT就OK
相反, PSV無得插手指, 所以只能經3.5插頭插線用

音質方面, 因為我唔係專業, 所以我既意見大家參考下算了
我覺得SONY呢個耳筒, 比我之前$6XX買既SHURE耳筒好
可能就係7.1模擬環迴立體音, 部份GAME明顯體感更強
至於有D 評論話可以聽得出唔同方向既腳步聲(例: 左後方有聲)
我試左LAST OF US, Gundam Extreme, Resident Evil 6
唔知係GAME本身無7.1定其他原因, 我就聽唔到咁仔細既聲音方向感

最後, 我覺得雖然7.1未至於人地吹得咁勁
但$7XX連MIC又係無線, 但比我隻$6XX SHURE有線好
只係貴$100就有咁好既效果
我覺得CP值真係唔錯, 值得推薦

遲下可能買BR電影片試真D 個耳筒 


====================================================

用左1年了
電量由初時捱到7至8個鐘到依家得番4至5個鐘

用PS3播BR電影, ER.......
其實同玩GAME都無大分別呢, 無話因為係BR電影耳筒就變得好左
耳筒低音方面真係比較弱
所以結論係佢音質係唔錯, 但個7.1大家就唔需要咁認真了....

不過我依然覺得係PS3, PS4機迷, 有限BUDGET下既首選

沒有留言:

發佈留言