2014年7月27日星期日

雲南風味餐廳



店舖係觀塘街市後面

近牛頭角地鐵站仲有一間同名的, 但我無食過

細小既店舖, 最多只夠坐二十人左右
主要係食雲南米線
價錢便宜

另外, 佢另一賣點就係正宗
當然正宗同岩唔岩口味有時又係兩回事
不過佢就又正宗, 又岩我口味

其實5年幾前經同事介紹下先知有呢間野
當時工作大部份時間都係觀塘, 所以間中都可以去食
但後來轉新工後就無再食過了


多年無食, 價錢都無都只係加左$1





最鍾意佢既麻辣雞米線, $28
加罐飲品都係 30蚊多D

非常之香, 未羅埋黎已經聞到陣香味
米線好爽滑
雞肉又係好滑, 可惜份量唔多, 但真係好好食
雖然叫左小辣, 但湯都係好辣
裡面放左大約7, 8隻辣椒
辣還辣, 每次食都忍唔住一啖一啖咁飲佢既湯

一啖湯一啖米線一啖雞肉再一啖凍檸茶, 正!!

除非真係食得好辣既人, 否則一定要叫小辣
佢小辣應該同譚仔3小辣差不多
我幾次叫左小辣但佢地搞錯左
真係辣到死, 食幾啖已經咳, 再食就鼻水開始流了

其實佢仲有好多小食
不過我每次都係即興一個人去食
所以都未食過佢既小食

不過老實講, 我覺得同幾年前比
水準好似差D
又可能係轉左工, 花係食物上面大方左
所以味道要求高左
個米線我會俾8.5分

提示一下, 由於間鋪真係太細
實在唔岩一班FRIEND入去一齊食
再提示一下, 店舖無茶水BAR的
所以得D 罐裝或樽裝飲品, 另外仲有茶類

沒有留言:

發佈留言