2015年12月25日星期五

日本東京關西之旅2015 - Day 2 中野, 秋葉原


今日先發覺原來酒店有即磨咖啡任飲, 真好
可惜要出去了, 夜晚返黎先飲


酒店牌唔多顯眼, 第1次黎可能會錯過左




酒店附近有個小警署



綜合上次經驗, 今年只用1日去哂中野, 秋葉原

黎到大約早上 11點幾
好似好多人咁, 不過其實商場入面唔係咁多人呢




MANDARAKE 好多分店係度, 好多野睇, 不過買就...




懷舊玩具, 入面好多玩具面世時我應該都仲未出世


EVA初號機波鞋 12000日元, 大約HK $800
唔貴




買取處好多人放2手野, 雖然有好多COUNTER但都排哂隊




MACROSS, GUNDAM, 超合金魂, 聖衣, 戰隊, 幪面超人乜都有
仲有GAME, 漫畫, 動畫BD/DVD, 音樂CD, 動畫手稿等
其實影左好多相, 不過留待大家親身去現場感受下好了

呢度二手野都好貴...
 



之後去秋葉原
因為當時天氣都仲幾熱下, 所以電梯有噴水裝置降溫, 好貼心
我記得2012年去果時無




先去UDX食個LUNCH
老實講, 好普通, 無下次





今日係紅日, 非常之多人
ANIMATE入面直頭係膊頭搭膞頭, 好恐怖
實在太擠迫, 怕人迫既我行左一陣就走
仲想入去買野, 因為AINMATE真係有D 野係出面買唔到既(好似係...)


壽屋
我第一次去, 不過入面無野岩買


呢個毫不顯眼既地方就係Mandarake
忘記左有幾多層了, 好似8層
入面當然好多野睇啦, 簡直係一個玩具博物館
大家就算唔買野都一定要過黎見識下

不過價錢真係好貴, 有部份2手仲貴過AMAZON買既新品呢


好啦, 終於黎到上年翻新完重開既新RADIO館






我最愛既2手店JUNGLE都有分店係度
雖然價錢公道, 但可惜無野岩買呢
YELLOW SUBMARINE, K-BOOK都有分店, 各自佔左一層
其餘仲有宇宙船等

入面就係好似普通商場咁
老實講, 行就好舒服, 不過就好似無咩特色咁...


RADIO館 官方網站
http://www.akihabara-radiokaikan.co.jp/

之後係秋葉原仲行左幾個地方 , GAMER, K-BOOK本館 , GEE-STORE
ボークス 秋葉原ホビー天国 (前身係臨時RADIO 1號館) 等等
上面呢堆2012年講過, 今次去又無咩唔同就唔再講了

最後都係一樣野都無買到, 因為真係頗貴
香港都買到差不多價錢既玩具, 買完仲要佔據左行李位, 唔值
尤其係發覺AMAZON JP可以買到更平既玩具, 所以都唔太有心繼續尋寶了

好多人會問, 時間有限只能秋葉原或中野兩選一, 去邊好?
我覺得主要睇你心中想搵咩
想睇舊野(舊到20至40年前既野)或另類野(超舊GAME/動畫手稿), 就去中野
如果想睇新野, 或帶朋友感受下日本動漫文化就去秋葉原啦
秋葉原仲有一堆女僕/動漫CAFE (仲有女僕係街上拉客)




返去酒店附近食一風堂
上次食左白丸, 今次食赤丸
好正, 不過我覺得白丸好食D
食完唔夠飽....







最後又係超市買左一堆野做霄夜
再係酒店咖啡機攞左杯即磨咖啡, 都唔錯

沒有留言:

發佈留言