2016年1月24日星期日

日本東京關西之旅2015 - Day 4 淺草, 原宿, 池袋 備長鰻魚飯三吃


早上係新宿出發去搭地鐵途中, 見到呢個小祭典


一大班小朋友參與, 好有趣


因為去淺草地下鐵比較近, 所以今次就唔搭JR
途經新仲見世, 不過太現代化無咩野值得睇


行多一陣就到雷門門口了


仲見世好多人



人形燒十年前賣250日元一包, 十年後就算加左稅都依然無加價?
不過好似份量少了, 我記得以前係有10粒, 宜家一包得8粒
可惜以前無影到相, 唔知以前係咪真係10粒一包...


呢間上次有買手信, 今次都有買



呢D 特色手信我就一向唔買
買左一定過幾個月就擺埋一邊




人山人海, 不過地方大, 都唔會話人迫人



今次係淺草又見到馬騮表演
上次2012年見到, 不過表演既野唔同, 訓練員好似都唔同




馬騮仔咁遠都跳到, 好野!!!


表演完跳遠就結束了
可能係咁岩我黎到就表演到尾聲





石屎建築


一場黎到當然要求籤
今次都抽到吉籤, 希望成真啦




其實有牌叫人唔好投錢, 不過池底依然有唔少錢


當日都幾熱下, 去到哩個休憩地方有水霧降溫, 真舒服




LUNCH去左食COCO咖哩
咖哩好一般, 但係個芝士漢堡出奇地好食, 估唔到
771日元咖哩, 103日元橙汁



原本無諗住去原宿, 不過有PASS又有時間就去望下
又係超多人




無意中去左LINE FRIENDS SHOP
雖然好多野可以買, 不過最後都係覺得無乜特色, 所以無買


最後去左池袋
其實純粹想去EVANGELION STORE望下
係池袋 P’PARCO 2樓
無影相, 因為實在無咩好影
間鋪好細, 買既野貴又無特色.....
EVA FANS既我覺得唔去都唔可惜


最後去左食鰻魚飯
一飯3吃, 3種食法
有中文食法, 唔洗怕唔識食





3XXX日元, 好貴
不過重點係鰻魚真係好一般


間野叫備長
係名古屋似乎係非常出名呢
不過池袋分店明顯唔係, 食果時得我一個人係鋪頭...
10分滿分, 我俾佢7分. 不過因為要3XXX都係咁普通, 再扣1分, 即係6分.

沒有留言:

發佈留言