2016年5月7日星期六

METAL BUILD EXIA & EXIA REPAIR III 8月再販



日本官網: http://tamashii.jp/item/10204/

香港開訂HK$11XX, 好多鋪開訂1日已經截訂
又重現STRIKE FREEDOM果時既情況
估唔到再販都咁痴線






隻EXIA會包埋REPAIR 3配件


肩膀, GN SWORD, 大腿, 膝蓋都有唔同
仲會多支鎗, GN Condenser等


因為我好少重複買玩具的
我已經有HCM EXIA, 我就唔會買ROBOT魂, MG, RG版 EXIA
不過自從接觸左METAL BUILD後就想買番EXIA

到上年旅行時係AMAZON JP買左雪崩EXIA
又買番EXIA會唔會有D 傻呢?



但如果到出果時都係HK$11XX, 我應該都會出手架啦
























順帶一提, METAL BUILD正義女神F型原型都已經做左試板了
笨大真係唔會放過一模多用既賺錢之道

感覺上買 正義女神F型又唔會違反我只買一機既原則
正義女神F型又多2技大鎗, 好似抵玩D
其實更岩我
但我又無睇套漫畫, 連邊個係駕駛員都唔知
EXIA, 正義女神F型 要我二揀一好難選擇....

沒有留言:

發佈留言