2016年8月24日星期三

METAL BUILD BLUE FRAME (FULL WEAPON裝備) 12月發售


終於到佢了
其實我鍾意佢多過紅骨

12月發售, 24,840円(連稅)





唔知係咪紅骨成街貨無人賣, FLIGHT UNIT炒上天既怪事影響到笨大
所以今次唔拆開佢賣, 只有呢個全武裝版藍骨

本來以為紅骨唔太受歡迎, 藍骨應該無咩人訂
不過我又錯了, 幾間鋪又係開訂一日就爆QUOTA
似乎MB系列已經好唔理性了
好多人見人話好又跟風買, 有人見有錢搵又買幾盒去炒
搞到隻隻MB一出就訂爆

反而香港魂限, 因為網站每幾個鐘會逐少逐少貨放出黎俾人訂
受歡迎, 佢又可以搞第2次
有心去買真係有機會人人都買到
(之後被炒高又另一回事啦)


我今次都無出手, 因為我剩係對隻藍骨本體有興趣
要我硬食佢既全武裝就唔要啦
不過最大原因其實我係鍾意藍骨2L多D

但以我所知藍骨2L太多地方同藍骨初期版唔同
應該要另外再出模做先得
到笨大真係出2L我先出手啦


香港鋪頭開訂價大約18XX左右
不過我其實唔太睇好佢銷量, 可能會好似紅骨咁成街貨無人買
唔知我今次會唔會又估錯呢?

沒有留言:

發佈留言