2016年8月8日星期一

Variable Action Cyber Formula Sin 凰呀 11月發售


其實N年前已經有買到青島出既凰呀模型
當年$12X, 好似好抵買
不過全白色件, 要上色真係攞我命, 所以完全無諗過砌


前幾年Variable Action開始出番CF系列
唔洗自己上色, 整水口, 貼水貼, 岩哂我
TV版車我全部PASS, OVA車只想要阿斯拉達AKF0
CF 11, ZERO, SAGA其實仲有好多車未出, 估唔到凰呀咁快會出

其實仲諗住佢會超碼出左阿斯拉達(雷神)AKF-0先會出凰呀





凰呀分開2個版本
一個普通版, 一個DX版

香港已有鋪開訂, 普通版訂價 69X左右, DX版就 98X 至 10XX蚊



其實有仔細睇動畫都知道CF入面既車變型係幾咁唔合理
所以換件變型都預左架啦
如果要完全變形結果只會一係勁貴, 一係就外型勁唔似動畫

我自己就訂左DX版
雖然訂價比我想像中貴, 不過Super Booster Mode真係好型, 唔要唔得

2 則留言:

  1. Ching同我一樣都係Gundam & CF fans.凰呀係正!但VA d QC真係怕怕了。

    回覆刪除
  2. VA既CF系列真係貴+QC一般, 不過對佢太有愛. 唔買唔得 T_T

    回覆刪除