2017年3月23日星期四

METAL BUILD F91 GUNDAM 開箱文


今日下午MB F91已出
價錢由15XX~16XX都有
貨源充足, 應該好多人都買到 (如果無人大批貨掃上去既話)


盒背面


本體身高比其他Metal Build系列都細/矮


配件唔多
不過F91係動畫有既, MB都有






未上裝備前


變形頭部中間會有條線


變形勁簡單
因為有連動裝置
拉開頭部左右, 再將頭頂白色冠向上拉就可以

留意一樣野, 要換頭部就一定要拆走背包先
因為裝上背包後就會LOCK死個JOINT位(頸下面灰色舊膠)


變完就關埋面部左右兩面就得


都係換番個非變形頭部順眼D


胸口金色紋比較低調, 要由下向上望先見到
不過真係處理得好靚



腰部左右分別裝左 光劍 X 2, 光束盾牌



裝上光鎗, 光盾, 背包, VSBR


半透明光盾係軟膠, 不過依然阻住活動範圍


VSBR
最下果張圖, VSBR展開後
前面槍身會左右打開, 但要關番埋就好麻煩
所以玩左一次就算
好彩後面槍身果度就唔會有咁既事


F91肩膀比較橫, 其實係為左隱藏3片軟膠
可惜展開後都係細, 所以笨大已經準備好Option Set俾大家了...


小腿噴射口裝甲可展開


F91關節雖然同其他MB差不多
但因為F91設計簡約, 無翼無大劍無尖銳位, 所以玩起上黎比其他MB系列容易



光束火箭炮好大支



VSBR
其實我比較喜歡唔展開既VSBR


F91: 你影得咁差, 我自己自拍算了


一貫MB系列高水準玩具
F91比較平實, 無金天/Destiny果種霸氣
但因為機體設計無尖銳位, 所以咁多隻MB系列中我覺得佢最好/易玩
擺POSE相對比較容易, 起碼唔會裝呢樣就跌另一樣野
(不過F91頭部天線我都整跌左幾次)

價錢感覺上略貴, 不過都可以接受
出面不停吹話好多貨水浸, 點點點
大家想平D入可以等下既

不過我自己無水晶球預知未來
到時無貨 (俾人大手掃返大陸/日本) 唔好怪我

3 則留言:

  1. 真俾睡記玩死,之前出面開訂幾個鐘無曬,以為要搶。然後係網上搵到17xx訂左一隻,點之今次睡記出大貨,仲親自賣埋,攪到我買貴之餘仲要遲過人玩。明明大把貨,點解唔正正常常開訂俾人買!!真係無奸不商!

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啦, 宜家個市況真係好難觸摸.
      好似MB隻BLUE FRAME咁, 幾間FB開鋪$1800一樣極速截訂.
      宜家BLUE FRAME賣1500都無人要
      你應該係上網訂日本版? 係既, 貴D都可以接受. 日版一向貴D

      刪除
  2. 吊鬼係我係一個香港網訂,佢開15xx,但運費2xx. 心諗出面抄得黎都應該差唔多,點知……唉,次次都買貴,Blue frame我都係貴入。

    回覆刪除