2017年12月24日星期日

Metal Build 00 QAN[T] Gundam 開箱文



今個星期已經聽到消息話OOQ有貨返
到今日終於以$19XX買到了

其實今個星期睇日本amazon
好多鋪已經寫左12月30/31日會有再貨返

不過估唔到香港可以早咁多日有貨
而且價格仲可以$2000樓下
各大小店鋪價格應該會回落, 之前覺得太貴唔買既可以入手了

果D 散戶炒家就GG了

趕得切聖誕節前入手, 算係俾自己既聖誕禮物吧


盒背面


右手邊已經係全部裝備了, 有點少
不過OOQ厲害之處係個爆甲系統吧



本體, 一劍, 一盾(盾上有6個BIT SWORD)
仲有BURST MODE用既突出版GN DRIVE
其餘都係支撐架





正面, 背面


GN SWORD IV, GN SHIELD+GN BIT SWORD


心口GN DRIVE
可放電池發光


正面近鏡
型!!!!!!!!



上好裝備



巨劍, 巨炮模式
其實有小型支撐架可以托住把巨炮, 不過我無用到


特效件
其實可以放GN BIT SWORD上圓邊位
不過經常跌件, 我懶得整


半爆甲模式
就咁睇, 好似唔多覺




近距離多角度睇先睇到


BURST MODE


心口側邊2塊白色件要換件
腹部中間部份拆
部份手臂係拆
小腿部,鞋全拆
GN DRIVE全部要換件 (請用附送工具撬開綠色片)


背面


拆件唔算好複習
而且砌番做普通模式比想像中易好多
不過部份零件都幾細件, 小心拆或裝番時唔知飛左去邊(因為我試過)

雖然爆甲系列真係好勁, 不過我覺得爆多幾次可能會開始鬆
所以我玩完呢次唔會再爆了



總括而言, 真係好滿意
連BURST MODE都做到真係非常厲害
半爆甲模式都好型

GN SWORD變大劍唔洗換件, 好方便

心口著燈係MB系列第1次新加, 算係少突破吧

裝備雖少, 不過都係跟番原作設定者
不過我相信笨大遲下會出FULL SABER裝備


沒有留言:

發佈留言