2012年7月10日星期二

日本之旅2012 - Last Day 上野買手信, 登亭 鰻魚飯, 總結

Picture
到最後一日
雖然下午6點機, 但考慮到交通問題
又怕好似入境時要排1個鐘隊, 所以CHECK OUT後即去上野買SKYLINER票
SKYLINER 2400 YEN, 如搭特急(即普通列車)則只要1000 YEN
特急行車時間當然比SKYLINER長, 但價格只要不足一半
但咁耐無去旅行, 所以先豪D 搭SKYLINER
下次一定搭特急
Picture
顯示板會寫出最近的出發班次
Picture
有英文MENU, 另外你係可以選當日任何班次

PicturePicturePicture
上野街邊




Picture
黎上野最主要原因又係買手信
雖然淺草已經買左, 但其實有一半手信我係上野買的
價錢當然比其他大城市平, 如新宿, 池袋
好衰既係, 似乎淺草買到既手信, 上野無
相反, 上野買既手信, 淺草又無
不過有可能係我眼大睇唔到者

竟然俾我意外地發現有EVA食玩
我係秋葉原已經見過好多次, 但都覺得香港可能仲平先唔買
秋葉原所有鋪都賣原價504 YEN, 係度只要400 YEN, 忍不住買左2盒
不過除左佢好似無其他動漫食玩
所以唔好諗住秋葉原唔買, 留係上野先買, 好大機會搵唔到的

如果只能二選一地點買手信, 我會選淺草
因淺草有寺廟, 仲世見, 多野睇D

PicturePicturePicture
之後去登亭食鰻魚
1500 YEN 就係上圖咁多東東
鰻魚好短的......
另外, 其實唔覺得佢比香港食到既好.....

最後只係花左2個小時係上野 (有一半時間係無目的地HEA行)

PicturePicturePicture
SKYLINER 去機場只停一至二個站, 所以40分鐘左右就到機場

PicturePicture
到機場只係 4:00 PM
不過去咁多日, 無可能無散銀
最後散銀就係機場用
機場手信價錢當然比上野, 淺草貴多了
另外機場商鋪都接受SUICA卡俾錢
如果好似我咁想留SUICA卡留念就係機場用哂佢
唔需要就要係JR售票機退錢


Picture
最後手信迫滿行李箱, 連背包都要放手信

PicturePicture
手信如上
其實都唔係好多者....
最好食既竟然係最平既人形燒(第一圖), 其次係香蕉卷 (第二圖左上角)
雞仔餅無想中咁好食, 好普通
米果最唔得, 因為好鬼硬, 老人家當然唔岩食, 連我呢個年青人都覺得太硬

支出
酒店+機票+稅+保險 = HK$ 6364
SEA PARADISE = HK$ 290
日本消費 = 41000 YEN (13000 YEN 買手信) = HK$ 3916 (當時0.0955算)
全個行程Total洗費 = HK$ 10570
6日係異常地花得少吧!! (去時仲唱左80000 YEN)
10年前, 7日我都用左HK$ 11000, 但當時日元對港元是0.069X 算


呢次旅行真係好開心, 終於完成左去秋葉原既夢想
同時亦感受到當地既生活文化
日本人真係好NICE的

旅行時有幾次發脾氣, 因為朋友有時會質疑我個行程既野
諗番起覺得自己好小氣, 唉 emotion
好彩我朋友好脾氣, 真係對同行朋友唔好意思

行程方面, DAY 3 真係大失敗
完全無諗過中野只係行一個半鐘玩完
之後要去池袋CHECK IN酒店, 所以好自然地諗住去池袋
但池袋其實無咩特色野睇, 行左一陣返酒店睇電視
完全係浪費左一日

我真係白痴, 其實果半日應該去LA-QUA 遊樂場玩
因為果頭有LOCKER, 可以放行李去LOCKER再去玩.......唉

台場又係一大失敗
根本又係行唔到半日....唉....

酒店方面, 京王, 大都會, 各有各好
溝通, 大都會 WIN
地理位置, 大都會 小WIN
房間價錢, 大都會 WIN
房間舒適度, 京王 大WIN
溝通因素可以忽視, 因為只係CHECK-IN, OUT時要溝通
地理方面, 大都會, 京王距離 JR, 一個3分鐘, 一個5分鐘路程, 分別不大
我自己就覺得金錢許可, 京王最適合, TWIN房大太多, 舒適太多了
唉, 後來發現京王酒店STANDARD TWIN房應該同大都會差不多大
不知是不是EGL機票酒店PACKAGE的房間是比較高級的TWIN ?
更奇怪的是我在京王酒店官方網頁找不到我住的房間
沒有一種房間與我住的同一大小/格局 emotion
京王酒店: http://www.keioplaza.com/tw/index.html
大都會酒店: http://www.metropolitan.jp/

下次有機會一定要PLAN多D 額外行程, 咁有多餘時間都可以有地方行

沒有留言:

發佈留言