2020年3月6日星期五

RAZER KRAKEN 頭戴式耳筒



上年我個SONY PS GOLD個無線耳筒壞左
後來連SHURE耳筒都壞埋
唯有買新耳筒

本來諗住買PS新既無線耳筒, 價錢都係$700左右
同幾年前隻GOLD差不多價錢
不過其實我又無必要買無線耳筒, 所以就搵番有線耳筒



最後搵左佢, 佢定位係遊戲耳筒
香港賣原價$699, 上年BLACK FRIDAY香港官網特價$529(包運費)好心動
點知上AMAZON望, BLACK FRIDAY特價$49.9美金免運費
唔洗諗即刻落單

用左幾個月, 今日黎寫下隻耳筒





除耳筒外, 仲有一條接駁電腦用3.5+MIC Y線
平價耳筒好多時MIC線會連埋耳筒線一齊, 唔用MIC既我覺得MIC線好阻定
RAZER呢個設計可以避免我講既問題, 又照顧到要用MIC既人
條線同時仲可以當係一條延長線用, 好貼心

本身耳筒上既線長度有1.3公尺, 我覺得OK夠用


耳筒左面有伸縮MIC, 唔用時可收埋, 非常方便
佩帶都舒適


頭帶位並不是硬身的 
邊位有一定伸張性, 減少斷裂機會
頭帶有一定厚度, 我經常長時間戴都無壓力或不適


LOGO幾好睇
官方話耳墊有冷凍啫喱, 可以減少聄聚熱
不過因為未到夏天, 我都唔知效果如何

我自己覺得耳墊都舒服既


耳筒上有音量控制滾輪 + MUTE MIC掣
RAZER再平價的耳筒就沒有此線控

=============================================================

用左幾個月, 基本上都無大問題
低音方面唔錯, 打機時腳步聲好明顯, 同之前SONY GOLD耳筒表現都差不多
中高音不過不失, 始終定位係平價遊戲耳筒, 就唔好太高要求了
MIC方面我完全無用就不評價了

總體而言係一件CP值好高既耳筒
不過香港官方定價偏貴
我見AMAZON好多時都係特價, 今日見到都係$54.9美金(連運費)
雖然無BLACK FRIDAY時咁平, 不過其實$54.9美金都係非常值得買

沒有留言:

發佈留言