2023年6月25日星期日

2023年東京旅行 - 淺草, 原宿3 COINS, WITH原宿, 鳥貴族

 




淺草雷門當日人山人海




竟然有一棵櫻花







每次來到會抽籤, 結果抽到了凶....
所以綁在那裡了

後來下起雨來, 所以就離開雷門了







去了新開的淺草橫町望望
淺草橫町的UNIQLO店有該店限定T-SHIRT, 不過不太適合我, 所以無買


到了頂樓有數間餐廳
場內不停有播放祭典的音樂, 好鬼嘈 😂

同埋每間都坐滿人, 所以走了







之後去了附近商場行下, 有3 COINS和無印
無印有部份商品香港無, 不過唔算好吸引, 所以無買


LUNCH去了丸龜製麵
冷烏冬+炸雞+炸雜菜+炸魚, 應該是800日元左右
香港食既時候炸物都係凍的
估唔到呢度既炸雞係熱的, 而且好好食


之後去左原宿行下















去了新開的原宿3 COINS
2樓有許多動漫小精品, 幾吸引
呢期主題係火影忍者, 唔知係咪會間中轉主題?



1樓就擺放一般生活家居用品
價錢唔貴, 不過呢類用品香港都有, 所以就無謂買黎霸佔行李箱空間



之後就漫無目的咁亂行






原宿最後去了WITH原宿, 2020年新開既原宿地標
1樓有Uniqlo成立全球第一家以「UT」為主的潮T旗艦店, 而且仲全日本第一家未來購物體驗「Style Hint」
2樓有首間進駐東京市區的IKEA

不過我到呢度純粹係頂樓個景色吸引我









晚餐去左鳥貴族, 一間連鎖居酒屋店
全部食物飲品一律連稅價350日元, 連啤酒都係, 非常抵食

TOUCHPAD落單, MENU有中文唔洗怕唔識日文
主要賣點係雞串燒, 不過都有牛豬等串燒, 仲有一般小食, 飯類等

燒雞翼, 燒雞腿肉真係好正, 全部新鮮即燒, 熱辣辣
釜蒸飯一上枱時仲係生米, 要等十幾分鐘煮熟先可以食, 勁好味
SUNTORY生啤非常順滑易入口, 送串燒送飯食一流
平時我唔飲啤酒, 但到日本真係忍唔到口, 佢地既啤酒真係好飲

總結非常超值

官網: https://torikizoku.co.jp/



買左7-11既香蕉朱古力CREAM CREPE返酒店做甜品
香蕉, 朱古力, CREPE 我都鍾意食, 不過今次呢個甜品我就覺得一般

沒有留言:

發佈留言