2011年9月19日星期一

我的妹妹哪有這麼可愛 第9卷 讀後感(含劇透)


今次故事分為7個短篇, 每篇都用唔同角色做第一人稱描寫
『我的姐姐是電波少女聖天使
 『深夜中的Girl's Talk'

 『我妹妹可愛到爆』

 『變色龍妹子』

 『突擊少女之路』

 『過錯的黑暗天使』

 『妹妹的婚紗』




『我的姐姐是電波少女聖天使』

以日向為視點的一話,有桐乃與黑貓的妹妹們初次見面的情形.
最主要係補完黑貓係向京介告白至分手間的心理變化為主.
例如, 黑貓係分手後也不脫下漂亮的浴衣,在一片漆黑的房間裡蹲坐著哭泣。
最搞笑係日向第一次見桐乃就講 " 婊子小姐你好!我超、超級想見你!"
笑死!! emotion

『深夜中的Girl's Talk'

以桐乃為視點的超短的一話
講京介, 桐乃, 黑貓一家去溫泉住宿
最後日向又爆左句勁爆野
"瑠璃姐瑠璃姐!瑠璃姐和高阪君分手了對吧~?那我就要和高阪君結婚了哦!這樣一來和桐乃小姐之間也會變成真正的姐妹了"
結果當然如下圖 (右邊係黑貓)



『我妹妹可愛到爆』

以赤城哥為視點的一話, 這話以惡搞為主
上半講赤城2位變態兄妹, 妹妹收埋自己係哥哥衣櫃
哥哥發現後第一件事係出動咸豬手
下半講2位超妹控(京介已經進化到毫不掩飾自己既戀妹情結)討論誰的妹妹心較可愛
最後以赤城妹KISS赤城哥為照片, WIN左京介
桐乃見到相片後說 "喂,你別盯著我看!?我、我才不會跟你做那種事情!", 傲嬌 emotion
我覺得全書最搞笑係呢個短篇


『變色龍妹子』

這是紗織的故事
講佢姐姐強行帶佢入ACG世界既經過
有講到沙織眼鏡原本都係人地俾既

『突擊少女之路』

以桐乃為視點的一話
延續『我妹妹可愛到爆』, 今次到2位超兄控桐乃VS赤城妹, 比較誰的哥哥比較重視自己
最後桐乃拋出 "因為我說不喜歡這樣我哥才跟女朋友分手的哦", "前不久我被夜襲了", "我去留學的時候,那傢伙還專程飛到美國來一邊哭著一邊跟我說『如果沒有你我就
去死』" 3連擊KO 赤城妹
話說, 桐乃你夜襲京介在先....emotion


『過錯的黑暗天使』

以綾瀨為視點的一話
講述綾瀨強行約京介參加加奈子演出梅露祭. 綾瀨腦補自己原因先令到京介黑貓分手
京介承諾唔會再性騷擾綾瀨, 一本正經的京介反而令綾瀨好唔爽(你們懂的)
途中加插ClariS' (我妹動畫版OP主唱) 與加奈子對話
ClariS' 2人表示自己係加奈子FANS
最後京介收到MESSAGE就匆匆離開
雖然係綾瀨做主角既短篇, 但感覺上綾瀨, 京介互動不多, 亦無爆點
我最中意既綾瀨, 短篇反而比之前咁多期穿插劇情黎得平淡, 少少失望

『妹妹的婚紗』
又係桐乃短篇

桐乃因為拍婚紗照而去唔到梅露祭, 妹控收到當然火速去到接桐乃
封面就係咁黎


總結, 以咁多角色做短篇好有新解感
雖然係配角們做第一人稱描述, 其實都係圍繞桐乃, 黑貓, 京介3個主角做話題
日向篇補完京介告白至分手間的心理變化, 令我最深刻
赤城哥最搞笑

不過有個人好似MISS左.....................
就係地味子..........話哂都青梅竹馬, 一篇短篇都無都算, 連圍繞佢既話題都得幾句??
似乎作者已經放棄左呢個角色
算啦, 其實京介可能都只係中意地味子既身體 (仲記得京介H書, H GAME內容嗎?)
emotion

沒有留言:

發佈留言