2012年7月8日星期日

日本之旅2012 - Day 5 淺草, 六文錢文字燒, 台場, 若狹家 魚生飯

Picture
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture
第一站淺草雷門寺
上次旅行都黎過一次, 不過一樣要黎
因為要買手信
仲見世呢度有大量手信買, 唔止食物, 仲有衣物, 裝飾品 等

附近仲有新仲見世
不過只係一個無咩特色既現代化有上蓋商店街
不看也罷
PicturePicturePicture
由呢度可以睇到SKYTREE, 但我無去
因為要搭車去, 而且我去果時仲未有個人票買(得團體票, 要經旅行團買)


PicturePicture
PicturePicturePicture
黎到求左一支簽, 吉
說我有前程, 希望會應驗, 今年轉職 emotion




PicturePicturePicturePicture
咁好彩附近有馬騮表演
可惜去到時已經接近尾聲了

PicturePicturePicturePicture
雷門寺旁仲有一間細寺院
不過無咩人去

PicturePicture
PicturePicture
街頭表演
佢扮到好似俾風仲咁, 其實當日無風的
佢雖然似行路, 但佢係企定定, 唔會動的
你亦可以找朋友同佢合照 emotion

PicturePicturePicturePicturePicturePicture
Picture
六文錢文字燒
去左2號分店, 但店員帶我地返1號店
可能2號店無英文MENU 或 2號分店員工唔識講英文吧
1號店店內有中英文MENU教你點燒, 但睇完都係唔明 (係我蠢)
所以由店員代整
每個 7XX至9XX YEN, 不貴
呢D 地道野點都要一試既 , 不過無我想像中咁好食....

淺草可以作為行程最後一日
買手信後可搭京成ACCESS線去成田機場, 車程50多分鐘可到機場


出發去台場
PicturePicture
Picture

第二站台場, 搭船去台場, 1220 YEN
搭完一程, 落船要再搭另一隻船先到台場

PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture
老餅們一定會懷念
雖然我都覺得好好, 但其實只係留左半個小時左右
最正係果個冰水飲品櫃, 依家香港都係得離島士多先見到了
懷念歸懷念, 但無咩好買好食LOR.....
其實只係商場其中一層, 好想而知有幾大
如果唔係去睇1:1高達或浸溫泉, 我建議無需特意入黎

Picture
PicturePicturePicture
真係好莊觀
不過一樣, 唔係有其他景點要睇, 無謂特意入黎
PicturePicturePicture
時間比想像中早, 所以好任性地要朋友一齊再去秋葉原
PicturePicturePicture
果日MISS左 RADIO 1館 海洋堂
呢日去番
另外, 再係秋葉原 ANIMATE 買左ONE PIECE 手信俾朋友

PicturePicture
最後去 若狹家 食魚生飯
每樣有D, 1750 YEN, 海膽好美味
其他魚生飯其實亦只係 800 YEN 起, 抵食, 好食

沒有留言:

發佈留言