2013年7月9日星期二

日本關西手信 2013

撞鬼, 隔左咁耐先記得寫番今次買左既部份手信
Picture
Picture
京都出名手信 聖護院 八ツ橋
八橋餅係用麵粉, 紅豆製, 口感似班戟
左面係綠茶味, 右面係黑芝麻味
一日已經食左大半盒
仲記得去清水寺前商店街有大量試食, 不過我係京都車站先買
我覺得好好食

PicturePicture
Picture
4月去時買到既特別版, 朱古力味
好甜, 好正既朱古力味
不過到我同我家人都分唔到個餡係朱古力餡, 還是紅豆餡
所以唔知道朱古力味究竟係來自外皮還是內餡

另外, 外盒包裝唔係咁
只係我影相時已經拆左外盒包裝





PicturePicturePicture
大阪香蕉朱古力餅
WELL, 好失望, 淡淡味香蕉餡, 朱古力餅亦無咩朱古力味



PicturePicturePicture
大阪香蕉蛋糕
四四方方外觀, 無東京香蕉蛋糕咁可愛
香蕉味亦較淡, 蛋糕本身無東京咁軟身
其實真係唔錯, 只係各方面都比東京香蕉差D


Picture
一大包菓子
Picture
其實即係米通, 好硬, 味道一般啦
送俾同事食岩哂, 大包又平

沒有留言:

發佈留言