2015年5月25日星期一

舊物新影 超合金魂 GX-34 Gunbuster



哩件神物出左無耐我就買, 當時$12XX
雖然今日睇唔貴, 但當時只係搵幾千銀一個月
果時連一件過$600玩具都未買過, 所以$12XX對我真係好大筆錢
不過因為我睇完動畫勁鍾意佢, 貴都要買

前排笨大公佈出 GX 34新色版, GX 34R

買左番黎咁耐先發覺自己從來無幫佢影下相
而且擺左係盒一排, 係時候攞番出黎曬下太陽






 好多配件



STAND, 可以放兩架Buster Machine
個搭向右擺就可以當Gunbuster起落架






Buster Machine 2先有車碌






上半身變形比較複雜, 下半身簡單得多
不過上半身其實都唔係好難變


擺出黎時覺得好型
事後睇番覺得自己擺姿勢擺得好老土...


 正面真係型爆





好多動畫入面既名場面都做得到
最後支棒球捍動畫就無出過既, 不過果時係 超級機械人大戰Alpha 時加既設定黎
仲有斧頭都係後加既設定



黑又型!!


個STAND仲可以加配件插落去Gunbuster度做出哩個經典飛踢
腳板係可以替換的, 不過我覺得變形用腳板都OK, 所以無換
可惜我擺得唔好, 影出黎怪怪地

其實佢仲可以擺雙手交叉放係胸前既姿勢
不過要拆手既裝甲先擺到, 我懶得搞...


綜合黎講, 哩隻GX 34真係超滿意!!
10分滿分, 我俾10分
佢係超合金魂既必入之選 !!!

沒有留言:

發佈留言