2016年12月31日星期六

ES合金 超獸機神 開箱文 - 等了7年既玩具


自從2009年公布後, 等了一年又一年, 三年又三年
直到上星期日本率先開賣, 香港玩具鋪D 老細就話香港行貨今年一定出到
到昨日終於係香港行貨都推出啦
某幾間大型玩具鋪已經賣哂, 不過今日去現時點仲有頗多現貨賣
價錢就$11XX


封面有2個


背面


分有3層擺放


四隻神獸放左係第1層





好多配件



說明書全彩色, 落重本



鷹戰機



機械人型態
雙腳連接腹部用球體關節, 極脆弱

提醒下買左既玩家, 因為已經有幾位網友係FORUM話已經整爛左隻鷹
幾位玩家都係扭爆左鷹腳
大家玩果時要小心D

我果隻鷹腳一邊比較鬆, 初頭扭動時飛脫出黎,好在無爛,嚇死
一邊比較緊, 變形時要逐少逐少轉動
斷空我塊面就係後面



豹戰機, 獅戰機


機械人型態無手的, 手上只有一個洞俾你插鎗
另外, 手臂關節好脆弱, 實在唔想搞佢, 所以隻手我都無轉哂去正面


象戰機
由機械人變象或戰車非常花時間
設計係好精妙, 不過實在太難玩
應該好似笨大咁拍片教大家點變, 好多時研究好耐說明書都係唔明點變



戰車型態更加難搞, 後半身變左勁耐都變唔到
跟說明書似乎完全無可能變到 (亦可能我廢柴)
本來仲想夾硬左塞右塞, 但其實行唔通既
最後諗左好耐先搞得掂



機械人型態, 小腿係中空
因為要留位收納大腿


準備合體!!!


合體了
合體鎗對隻超獸黎講係重

先前講象既小腿係中空, 而且小腿可以向後翻
所以合體後背面架飛機因為頗重, 所以成日令到隻超獸向後跌


背面
其實都做左支架, 其實可以係飛機背面留個位俾佢插上支架


斷空劍
好大把, 好型

另外, 前面2塊金色片雖然可以轉動, 但只有一個球體關節連住
因為阻住隻手, 所以都係經常會整跌
原設計既問題, 無得搞


背面飛機支砲可以向前
其實斷空砲都可以拉上去擺係頭上, 只係我懶得搞...


仲有一個非變形頭部, 一個咆哮面部
放入電蕊可以令隻眼開燈, 可惜我無電蕊


整體黎講, 設計最花心思都係隻象戰機上
其餘戰機就不過不失啦
玩完一次應該都唔會再攞佢黎變形


見得到ES合金花左好多心思係超獸上
配件有多無少, 發光眼呢D 野都有真係唔話得 
加上佢又係香港公司, 我覺得可以支持一下

沒有留言:

發佈留言