2023年5月7日星期日

2023年東京旅行 - HOTEL WING INTERNATIONAL SELECT 池袋, Bandai Namco Cross Store, 博多風龍拉麵


上次去日本已隔了4年時間, 真的很久了
終於今年可以去



沒有吃早餐到機場, 入去禁區先食
點知全部都好貴, 最後揀左食粥 
油炸鬼淋既, 豆漿完全無味, 粥還可以, 盛惠$53, 勁唔抵

早知係禁區外食, 起碼有M記, DELIFRANCE之類, 唔算貴又好食


搭ANA, 座位舒適
LUNCH都唔錯, 幾好食, 仲有
Haagen-Dazs雪糕


到日本過關基本上好多位都要用VISIT JAPAN WEB (VJW)
流程就大家上網找吧
另外, 日本4月29日已經唔需要疫苗要求了

雖然官方話可以OFFLINE離線用VJW, 但我用IPHONE試過係唔得既
唔知係我手機問題定其他啦

今次原本想搭NEX, 不過去到JR車站超多人
排隊我諗都要1小時, 自助售票機又係超多人

最後揀SKYLINER, 人少很多
我選擇了上野站轉車去池袋, 但我忘記了京成上野站不是鄰近JR上野
其實我應該在日暮里站轉去JR, 站內就可以換乘

今次選擇HOTEL WING INTERNATIONAL SELECT 池袋
因為我訂得比較遲, 很多酒店已FULL或價錢太貴
很多酒店當時單人一晚平均要1萬5千日元
這間HOTEL WING有連泊PLAN, 最後平均1萬2千日元一晚
2019年開張, 雖然只有79評論(以今日算), 但JALAN有4.6評分真的很高
住的期間也覺得CP值很高, 下次可能也住在這裡

同集團有另一間 HOTEL WING INTERNATIONAL 池袋, 沒有SELECT字
那一間是老酒店, 而且距離HOTEL WING SELECT也很近, 查詢時不要搞混



電視很大, 但放的位置不太好
坐在椅子或床上看也只能側望

雖然是單人房, 不過床是雙人床, 很大很舒適





以單人房和這個價錢來說, 房間算頗大了
浴室SIZE就是一般商務酒店SIZE

留意的是, 酒店員工每3天才會入內清潔房間(掉垃圾, 換床單/拖鞋等)
浴室毛巾的話, 每天會掛在房門, 你只要用房內布袋裝住掛在房門手把就可以
酒店說其實可以要求每天清潔, 不過我自己也覺得無必要就是了
另外, 房間內沒有提供牙刷/牙膏, 你要在大堂內自取

酒店也有頗多香港人住, 我幾次在酒店大堂也遇到香港人



池袋間唔中會見到呢架小巴, 幾靚幾特別
網上查一下,  呢架IKEBUS係池袋觀光巴士, 車費成人200日圓, 小童/老人100日圓
有分成A, B線
詳情請看官網 https://willerexpress.com/tw/ikebus/








晚上去了池袋Sunshine City
商場裡的Bandai Namco Cross Store是最近新開
有期間限定區, 有官方精品店, 有夾公仔VR遊玩區, 動漫CAFE, 扭蛋區
扭蛋區係全球最多, 共有3千多部扭蛋機
扭蛋300日元到1500日元一次也有, 種類很多, 動漫/食物/動物/交通等
不過其實很多是重複的, 所以不是有3千種不同的扭蛋機哦😅




小新店也很有趣
還有Pocket Mon店等, 不過我沒有興趣呢



Sunshine City有很多餐廳, 但每間也很多人排隊
放棄, 出去JR池袋東搵地方食

最後去左食博多風龍拉麵
味道不錯, 價錢不貴仲免費包2個替玉
桌上還放了紅生薑, 辛子高菜, 大蒜泥, 紅辣椒等
辛子高菜真的好美味, 我吃了很多

今次不會記錄旅行天數, 因為有些日子只是亂行所以也不會寫在BLOG

沒有留言:

發佈留言