2014年12月7日星期日

日本關西之旅2014 - Day 6 BIC Camera, 梅田利久牛舌, 大阪箕面瀑布, だし茶漬けえん 茶漬飯


一早就去BIC CAMERA睇野
因為早排BIC CAMERA係facebook搞左個8+7%優惠
簡單講就係8%退稅外再加7%discount
即係15%discount (連稅價)



咖啡機唔好話15%discount, 就算正價都平香港一大截





NESPRESSO一樣係咁
以黑色PIXEL香港價錢係HK$1988
但佢只係賣13824羊(連稅), 計番當時0.068算只係HK$940
如果再計埋discount, 只係HK$799
係香港一半價錢有找
連埋攪奶器果SET就22464羊, 計埋discount, 都係HK$1298
真係好想搬番部番香港, 可惜行李已經爆哂......




相機都一樣, 價錢比香港平
雖然無保養比較麻煩, 不過香港行貨咪一樣得果一年保養, 根本一年內就好難有問題
所以最後我都忍唔住買左一部無反相機, 計埋discount 只要HK$3千幾
香港行貨貴過我呢部二千蚊以上

無計, 香港行貨一向賤格
匯率升時即刻加價, 匯率跌時就減丁屎咁多, 呸!!

不過當然唔係部部相機都平咁多
睇過部份單反, 好似CANON 70D, 6D等
日本只係平幾百至一千, 咁就唔值得買了

不過記住相機, 電器既產品要10,000羊(不連稅價)至可以退稅
通常大型百貨公司都有退稅COUNTER
BIC CAMERA就係買果時直接做埋退稅, 唔洗再另外去退稅COUNTER搞




 之後去梅田食飯



人人都話利久牛舌好食
所以我都黎試下

下午1點左右黎到時超多人排隊, 所以行左一陣到接近2點時先去
選左1人前, 賣1620羊


都算豐富既一餐
牛肉湯都有頗多牛肉, 唔係剩湯水呢
牛舌好香, 有D 彈牙
不過我果日先發覺我原來唔太鍾意烤牛舌, 感覺肉比較韌
我比較喜歡煮得好林既牛舌
如果有人同我一樣, 就可以慳番D 錢了


之後出發去箕面瀑布
去梅田阪急百貨搭阪急電車, 係石橋站轉車後箕面線搭箕面站
需時25分鐘, 車費270羊

基本上一出車站已經有指示牌, 地圖都唔洗睇


經過一條短暫街道, 會有一個免費的浸腳溫泉
本來諗住行完就去浸下, 不過去到時已經5點幾了
溫泉下午5點就關閉, 可惜





因為都無咩人話黎箕面睇紅葉, 所以諗住唔會有紅葉睇
原來都有少量紅葉


沿途都係平坦既路, 其實一D 都唔辛苦
岩哂我呢D 想去郊外感受下大自然又唔想辛苦既人



中途有間小展覽館


裡面有少量比賽相片, 歷史圖
真係好細, 幾分鐘就睇完




慢慢行下影下相, 原來自己只係行左400米

黎張全景相先



紅葉橋, 可惜紅葉唔多呢





好多好高既樹木, 真係好似身處熱帶森林中


好啦, 已經見到瀑布了



雖然已經下午4點幾, 但人依然唔少
等左幾分鐘先有機會影到個瀑布


瀑布附近有好多長椅子, 又有D 店舖賣野
可以坐低休息下, 食下野



接近5點, 天開始黑

5點了, 天色好黑
不過因為相機較光張左相所以先至咁光亮


去到車站差不多5點半了, 返去梅田食晚飯


揀左哩間 だし茶漬けえん 食茶漬飯
後尾查到係連鎖食店, 全日本有十幾間分店, 唔多唔少咁啦

門口touch mon售票機, 按圖選擇後入錢, 3歲細路都識用
買票後就等職員帶你入坐


鮪魚(吞拿魚)刺身茶漬飯餐, 800羊
佢MENU有寫個飯熱量, 好似我哩個只有3百幾K
成餐茶漬飯熱量都好低, 健康之選

其實當時唔係太肚餓, 不過真係太好食, 竟然食哂



之後漫無目的行下街就返酒店
行完就買個甜品, 果汁酒返去睇電視, 咁又一日

沒有留言:

發佈留言