2016年2月27日星期六

日本東京關西之旅2015 - Day 7 梅田 Yodobashi, 松屋町


Hotel Hillrays 房價包埋早餐, 所以一起身就去食了
有日式 / 西式早餐揀, 今日揀左日式

橙汁任飲, 要自己攞
湯就自己加配料, 再自己去沖的



每次去大阪都要黎梅田望下Yodobashi



本來想抽SD Gundam, 不過呢SET高達300日元抽一次真係貴左D
後來先知原來香港仲貴...



列車都好想買, 不過屋企無位擺呢



JOJO奇妙冒險

遙控玩具



笨大玩具


之後去左另一個商場
因為想望下個摩天輪

當然要收錢
望下就夠, 我一個人就唔上去了

商場入面吊左一條特大紅色鯨魚



之後去左食壽司呢間連鎖式食店我成日都見, 感想就係好普通....
我覺得超市求其買一PACK壽司都好食過佢


之後去松屋町見識下




 條街有好多花火(煙花)鋪


零食鋪都有, 不過好似唔多

 
完全係以前香港士多鋪既格局
不過香港宜家係得離島先有呢D 士多啦
 

當日好多鋪都無開, 唔知係我太早去定太遲去呢?
還是平日就只係得咁少鋪開?



其實松屋町唔係咁多野岩睇, 比我想像中早走
唯有去電電城行下



去左第一間鋪頭買左D 二手動漫小擺設
幾百YEN一個, 後尾發覺係新品一半價錢, 抵!!




最後求其買D 野返酒店食晚飯, HEA下又一日


沒有留言:

發佈留言